Friends

Je kiest ervoor om naar het buitenland te gaan en eigenlijk alles wat je kent achter je te laten. Dit is een grote stap. Alles wat bekend voor je was is weg en je zult iets nieuws op moeten bouwen. Ik heb geluk gehad dat ik in een goed gezin terecht ben gekomen. Een lieve familie die gelukkig goed Engels sprak, midden in het centrum van een prachtige stad. Toch was mijn avontuur nooit zo mooi geweest als het nu was, als ik mijn vriendinnen daar niet had leren kennen. We kwamen daar allemaal naar toe om te werken als au pair, een nieuwe taal te leren of zelfstandig te worden. We hadden allemaal ons eigen gastgezin met eigen problemen die zich daarin voordeden. Daardoor was het echt fijn om af en toe buiten het gezin met deze meiden af te spreken, te kletsen, te picknicken, te lachen, gekke plannen te smeden en onvergetelijke tijden mee te beleven. Nee ik vergeet die nacht nooit dat we stiekem in het water gingen zwemmen van ciudad artes y ciencias hebben gezwommen om daarna door naar het strand te gaan om de zonsopgang te zien, of die dag in Ibiza waarbij we per ongeluk de snel weg op fietsten omdat de wegen daar nou eenmaal anders lopen dan hier in Nederland. Vrienden heb je in het buitenland nou eenmaal nodig en wat ben ik blij dat ik deze geweldige vriendinnen heb leren kennen.

Foto’s 1 - 20 van 29   |

1 2 Volgende »